niedziela, 5 lipca 2015

Ulubieńcy czerwca 2015

Pod koniec każdego miesiąca (wiem,wiem...mamy 5 lipca ;p) będą pojawiać się posty z serii ULUBIEŃCY...Podzieliłam wszystkich ulubieńców na kategorie,napiszę Wam co to oraz trochę o nich... :) Zapraszam do czytania :)

CZERWIEC:

1.Piosenki:
-See You Again : zakochałam się w tym utworze za sprawą wspaniałego filmu ,,Szybcy i Wściekli 7'' - każda część jest niezwykła,jednak ostatnia zdecydowanie najlepsza ! :)
Link - https://www.youtube.com/watch?v=RgKAFK5djSk

2.Ubrania :                                                                                                                                         -spódnica rozkloszowana z Moodo (dostępna też w Top Secret)
-crop top w ananasy z Sinsay
-torebka OBEY --- w wymienionych rzeczach jestem zakochana,ponieważ wyglądają bardzo dziewczęco oraz mają przeurocze kolory :)

3.Kosmetyki:
-Garnier Czysta Skóra 3 w 1 - produkt jest super,sprawdza się doskonale,a w dodatku reklamuje go ... Dawid Kwiatkowski :)
-Baby Lips Odświeżenie Maybelline (zielona) - produkt jest idealny na lato :)

4.Aplikacja na telefon:
-Snupps - szafa w telefonie,apka,którą poleca wiele vlogerek-jest świetna. (iOS / Android)
-Snapchat - tutaj chyba każdy wie o co chodzi :) (a jeśli nie,to w komentarzach chętnie to opiszę :) )

A więc to na tyle-moje TOP 4 kategorie,a nowy post z ulubieńcami pojawi się już końcem lipca,a dokładnieeee : 29 lipca o godzinie 15.00 :)

PAPA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę,aby nie robić spamu.Jeśli macie do mnie jakieś pytania,czy też uwagi-zapraszam do komentowania. :) Dziękuję.