niedziela, 12 lipca 2015

All Star

Buty CONVERSE CHUCK TAYLOR ALL STAR
Hejka Naklejka :D Od jakiegoś czasu nie było mnie na blogu...Dzisiejszy post poświęcę moim ukochanym trampkom,z firmy CONVERSE - buty są świetne,mega wygodne oraz baaardzo ładne.W dużej ilości sklepów z  butami można te trampki znaleźć - ja moje mam już od roku,sprawdzają się świetnie i na pewno kiedyś zafunduję sobie jeszcze jedną parę,moje conversy są niskie,ponieważ kupowałam je latem i po prostu wolałam niższe,koloru różowego (wstawię Wam zdjęcie) - kupiłam je w lipcu 2014 w sklepie Sizeer za około 230 złotych,jeśli zastanawiacie się nad ich kupnem - serdecznie polecam,a teraz w większości sklepów są wyprzedaże kolekcji letnich,także Conversy kupicie w niższej cenie.Mam nadzieję,że trampki będą się jeszcze sprawdzać przez dłuższy czas...Ja uciekam,papa :*

TAKE CARE :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę,aby nie robić spamu.Jeśli macie do mnie jakieś pytania,czy też uwagi-zapraszam do komentowania. :) Dziękuję.