niedziela, 5 lipca 2015

Czas na zakupy...

Niedawno udałam się do kilku galerii handlowych na zakupy,a w czasie,gdy do wakacji pozostało tylko trochę czasu-zaczęły się wyprzedaże-zdjęcia z moich małych zakupów wstawię Wam później,a póki co napiszę Wam trochę o moich 'znaleziskach' haha :) A więc pierwsze podczas maleńkich zakupów znalazłam przecenę w Cropp'ie - polegała na tym,że gdy kupimy jedną rzecz,to drugą mamy za pół ceny,lub 10 zł (dokładnie nie pamiętam) - kupiłam tam dwa T-shirty : jeden biały z różowymi napisami,a drugi zielony z ciemnozielonymi napisami,oba są baardzo letnie.Następnie postanowiłam poszukać czegoś w Sinsay'u,ale wcześniej natknęłam się na C&A-gdzie kupiłam białe szorty z kolorowymi kwiatkami-wyglądają niesamowicie ! A w Sinsay'u chyba zrobiłam ''zakupy życia'' - takich promocji jeszcze nie spotkałam,a więc...kupiłam prześliczny crop top w ANANASY *.* za 10 zł ! WOW ! ; granatową spódnicę również za 10 zł ! oraz niebieską bluzę za 20 zł ! :) Rzeczy są prześliczne,a kosztowały zaledwie 40 zł ! Na końcu wybrałam się do Moodo,gdzie kupiłam T-shirt za 23 zł - na przecenie oraz spódniczkę z firmy Troll (chyba dostaniecie ją także w Top Secret) za 35 zł :) ZAKUPY UWAŻAM ZA MEGA UDANE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę,aby nie robić spamu.Jeśli macie do mnie jakieś pytania,czy też uwagi-zapraszam do komentowania. :) Dziękuję.