poniedziałek, 6 lipca 2015

Summer 2015 Collection

Cześć! Przygotowałam dla Was kilka stylizacji na lato,starałam się,aby stroje były wygodne i zarazem dziewczęce...Mam nadzieję,że Wam się spodobają.Pod wstawionymi zdjęciami napiszę Wam z jakich sklepów posiadam dane części garderoby,a jeśli coś Wam się spodoba proszę pisać w komentarzach o szczegóły,np. cenę,czy też materiał z jakiego jest wykonane-chętnie odpowiem :)


Stylizacja nr. 1 
Crop top - H&M
Szorty - C&A 
FullCap - Cropp
Buty - New Balance



Stylizacja nr. 2
 T-shirt - Moodo
 Szorty - niestety nie pamiętam nazwy 



Stylizacja nr.3
T-shirt - Cropp 
Spódniczka - Moodo <jest również dostępna w Top Secret> 


Mam nadzieję,że stylizacje Wam się spodobały,jeśli macie jakieś pytania-zapraszam do komentowania :*


Take care :*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę,aby nie robić spamu.Jeśli macie do mnie jakieś pytania,czy też uwagi-zapraszam do komentowania. :) Dziękuję.