niedziela, 5 lipca 2015

Hello :)


Cześć :)
Blog,który zaczynam prowadzić,dotyczy mojego życia,zakupów i sytuacji,które w moim życiu miały miejsce-będzie moim internetowym pamiętnikiem :) !
Kilka słów na mój temat:
A więc...
Nazywam się Julka,często (baardzoo) słucham muzyki,a konkretnie : Dawida Kwiatkowskiego,Justina Biebera oraz ... ACDC , Guns'n'Roses i Nirvany ;) Lubię czytać,oglądać filmy oraz jeździć na rolkach i rowerze.Książka,którą mogłabym czytać kilka razy to ,,Gwiazd Naszych Wina'',autorstwa Johna Greena-mam nadzieję,że już kiedyś zetknęliście się z tą książką,a jeśli nie,to serdecznie Wam ją polecam.Moim ulubionym filmem jest również ,,Gwiazd Naszych Wina'' - czyli ekranizacja książki oraz ,,Believe Movie'' ,czyli biografia Justina Biebera ukazana na ekranie :) To chyba już na tyle.                                                                                                                  Mam nadzieję,że blog Wam się spodoba ;)
Take Care :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę,aby nie robić spamu.Jeśli macie do mnie jakieś pytania,czy też uwagi-zapraszam do komentowania. :) Dziękuję.