niedziela, 9 sierpnia 2015

Ulubieńcy lipca 2015 :D

Hejka naklejka :D
Ten post to będą troooochęęę spóźnieni ulubieńcy,ale żeby nie przedłużać,już Wam piszę - jacy :D
Dodam Wam jeszcze kilka kategorii jakie w lipcu były dla mnie naj :D A więc ....

1.KOSMETYKI
- Lip Butter Coconut Nivea --> balsam do ust o kokosowym zapachu ( *_* ) ! Idealny na lato !
- Antybakteryjny korektor do twarzy (odcień : sand 05)
Oba produkty do zakupienia w sieci sklepów Rossmann.

2.BUTY
- Po raz kolejny są to Conversy,czyli buty niezawodne :D
Był o tym oddzielny post dlatego zjeżdżamy na dół i dowiecie się wszystkiego o moich bucikach ;)

3.FILM
- ,,Believe Movie'' - historia kanadyjskiego wokalisty Justina Biebera,nie jestem jego fanką,ale sam film doprowadził mnie do łez :) POLECAM :D

4.KSIĄŻKA
- ,,Harry Potter i Zakon Feniksa'' - każdy zna Pottera i polecam najserdeczniej film,ale to nie to samo co książka :D CZYTAJCIE !

5.KLUB PIŁKARSKI
- W tym miesiącu był to zdecydowanie REAL MADRYT uwielbiałam ich,uwielbiam i na pewno będę ich uwielbiać :) Ale o nich zrobię oddzielny post - specjalnie dla chłopców hehe :D

6.PIOSENKA
- ,,Afraid'' Dawid Kwiatkowski --- zawsze była to moja ulubiona piosenka z płyty Pop & Roll ,ale kiedy Dawid udostępnił teledysk jest po prostu idealna <3


To na tyle ! Jeśli macie pytania wpisujecie w okienko komentarz i do następnego razu :D

TAKE CARE :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę,aby nie robić spamu.Jeśli macie do mnie jakieś pytania,czy też uwagi-zapraszam do komentowania. :) Dziękuję.